یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

امشب بیدار بمانید......

امشب بیدار بمانید و شاهد شهاب باران زیبای برساوشی باشید........

          

 

....هی شما،آقا،خانوم،هی.....حتا اگر با این سوژه حال نمی کنید،بد نیست امشب چند دقیقه ای به آسمون خیره شید و به یقین برسید که طرز تفکر اشتباهی داشتید....چون با دیدن شهاب های فله ای،حتما حالشو می برید.....

امشب،اوج و یا به قول آلمان رفته ها پیک ِ بارش شهابیست.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد... یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://nasimekavir.blogfa.com/

سلام به شما دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ، در صورتیکه صلاح میدانید آدرس زیر را تحت عنوان (جواب سوالات تبیان و آفتاب) درلینک خود قرار دهید . و

با پاسخ به سوالات تبیان اینترنت مجانی و جوایز دیگر هدیه بگیرید ، جواب صحیح سوالات را از وبلاگ زیر در یافت نمائید .

در ضمن برای ورود به سایت تبیان و آفتاب از قسمت پیوندهای روزانه همین وب سایت می توانید استفاده نمائید .

خدا نگه دارتان باشد.


جواب سوالات تبیان و آفتاب

http://nasimekavir.blogfa.com/

علیک سلام به شما دوست خوبم!
متن آگهی تبلیغاتی تان را عینا در چند وبلاگ مشاهده کردم:<سلام به شما دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید.....>
قبل از هر چیز لازم می دانم به خاطر اینکه از ادبیات بیزنس به خوبی استفاده می کنید بهتان تبریک بگویم.....و بعد از هر چیز لازم می دانم خدمتتان عرض کنم وبلاگ من اصلا هم زیبا نیست!چرا که از ساده ترین قالب بلاگ اسکای استفاده میکنم و فعلا هم حوصله این قرتی بازی ها را ندارم!!
------------------------------------
البته امیدوارم متوجه شکسته نفسی بنده در تکه ی<وبلاگ من اصلا هم زیبا نیست>شده باشید!!

نقره ای یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

هم متوجه شکسته نفسی شدیم هم متوجه اشارت به در و دیوار و اینا!!! در ضیافت احسان رب العالمین هیچی نگفتی خب!!! حالا می تونی همینجوری هم بگی ها!!!

وقت شد اصلا؟!!! شما هم بلند می شدید می آمدید توی آشپزخانه،گفتمان از خودمان در می کردیم!
حالا برای اشارات به در و دیوار و اینا وقت بسیار است....فقط باید خدا مدد کند.
---------------------------------------------
ببین،من اصلا قصدم اشاره به در و دیوار نبود....دوست داری باور کن،دوست داری نکن!ولی مجبوری اینو باور کنی که من هر وقت از چیزی خیلی متاثر بشم،فقط باید تاثرم رو بنویسم تا آروم شم.....حالا این وبلاگ،چند تا خواننده خاص مثل شما داره که می فهمند منبع تاثر از کجاست،دیگه تقصیر من چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد