یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

تولدم مبارک!

همیشه روز تولدم را دوست دارم.هر کاری هم می کنم فراموشش کنم تا بلکه یک نفر دلش خوش شود سورپرایزم کرده، نمی توانم که نمی توانم!

به نظر من روز تولد آدمها مهمترین روز زندگی آنهاست....چه اتفاقی مهم تر از به وجود آمدن؟....از به دنیا آمدن؟...از شروع یک زندگی؟

هر سال روز تولدم که می رسد،یک موضوع بیشتر از هدیه هایی که قرار است بگیرم ذهنم را مشغول می کند!اینکه آیا اگر من در یک روز دیگر از یک ماه دیگر که در یک سال دیگر بود،در یک شهر،کشور و یک خانواده دیگر به دنیا می آمدم باز هم همین بودم که امروز هستم؟....بعد چشمهایم را می بندم و خدا را به خاطر همه آن چیزهایی که تقدیر قرار داده تا من همین آدم امروز باشم،شکر می کنم؛ بعد هم آرزو می کنم که این فکر در تمام جشن تولد هایم مهمان افتخاری باشد؛آنوقت شمع را فوت می کنم و دور و برم پر می شود از صدای دست و آواز تولدت مبارک....و بوی سوختگی یک تکه از فرش که آتش فشفشه پریده رویش!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
خان داداشت پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

چند دقیقه دیر به دنیا اومدی امسال ها...

آره راست می گی.....تا اومدم به خودم بجنبم، پستم ۳ دقیقه دیرتر روی وبلاگ رفت! این هم یه جورشه.مگه حتما آدم باید با سزارین هیپنوتیزمی به دنیا بیاد تا تولدش با بقیه فرق داشته باشه؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک..

پویا پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
وای مبارکه
عکست هم خوب افتاده ها (:

نقره ای شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ب.ظ

اوخ ... تولدت مبارک!!!

میترا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

اگه گفتی شبیه کدوم عکسته؟؟
....؟
ها؟
...؟
همون عکست ....چادر مشکی داری....کوچولو موچولویی...چادرت داره میافته....شیطون افتادی...داری می خندیا...؟!

ملیحه سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

من هم با تو موافقم خیلی قشنگ نوشتی
تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد