یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

گاف مجری شبکه اسمشو نبر

حمیده آرمیده، مجری و گزارشگر شبکه تلوزیونی اسمشو نبر(چون اگر اسمشو ببرم، حکماً مشمول فیلترینگ خواهم شد!)امشب یک گاف داد.از دهنش پرید و به جای عبارت <آیت الله خمینی>گفت:<امام خمینی>.البته انرژی مکانیکی جنبش لبهایش  هنوز تمام و کمال به انرژی صوت تبدیل نشده بود که حرفش را تصحیح کرد.به گمانم عوامل پشت صحنه برنامه آنقدر بال بال زدند که طفلی حمیده خانم،نفهمید چه جوری کلامش را جمع و جور کند.....اخراج نشود خوب است.

هرزگاهی این شبکه اسمشونبر را نگاه می کنم.البته اگر پارازیت نداشته باشد!شبکه ایست درست مانند تلویزیون دولتی خودمان...با تبحری خارق العاده در سانسور و دگردیسی اخبار.تنها تفاوتش با تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی این است که گردانندگان آن،تبعه و عمال امریکا هستند و هزینه تامین برنامه هایشان از جیب پرزیدنت بوش و بیت المال امریکا! می رود.حتما می دانید که برای پناهنده شدن و قبول تابعیت یک کشور دیگر،باید مفاد یک قرارداد را پذیرفت و یکی از بندهای این قرارداد این است که زین پس ،پناهندگان،هیچ وابستگی و تعلق خاطری به وطن خود نخواهند داشت.

البته در این مورد، قضیه یک مقدار معکوس شده.یک مقدار ِ ۱۸۰ درجه ای! دوستانی که تشریف برده اند آن طرف آب،آنهایی  که ادعا می کنند می توانند دروازه های خوشبختی را به روی این خلق الله بگشایند، کسانی هستند که حاضر نبوده و نیستند حتی برای ثانیه ای در کنار این مردم زندگی کنند.آنها فقط مخالفند...بدون داشتن هیچ راه حل منطقی ای برای بهبود شرایط.یک مشت آدم عصبی و کم ظرفیت  که دور هم جمع شده اند و حتی حاضر نیستند تلفن مخالفانشان را در برنامه پخش کنند.درست مثل خیلی از دوستان این طرف آبی مان،به مثابه کودکی می مانند که جرش درآمده و به هر دری می زند تا طرف دیگر دعوا را ضایع و ترجیحاً نابود کند!با عرض پوزش از اقلیتی که مشمول این کلیت نمی شوند باید بگویم هموطنان ما در شبکه اسمشو نبر و سایر تشکیلات آن طرف آبی، فقط دلشان به یک مشت اراجیف و هارت و پورت خوش است و بس.گواه این ادعا نیز این است: ۲۷ سال از روی کار آمدن رژیم منفور آنها گذشته است....عزیز دل برادر،شما اگر ادعای لزوم و ضرورت برنامه ریزی و خیلی چیزهای دیگر را میکنید،خودتان چرا هنوز در اول خط مانده اید؟!به قول غیر معروف:اگر ماست بندی،برو ماست خودتو ببند برادر!

....خب،مثل اینکه کمال همنشین در من هم اثر کرد و بنده هم دارم یک طرفه به قاضی می روم....نه؛جانب حق را نباید فرو گذاشت.تماشای برنامه های شبکه اسمشو نبر به اندازه تمام ضعفها و غرض ورزیهای تابلویش، بل بیشتر از آن  منفعت نیز دارد.حداقلش این است که شبه حقیقت را می توان از لا به لای پرده هایی که احاطه اش کرده اند دید.اگرچه تار و کدر.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ

salam . malome kareto khob baladi . booyi az adamiyat bordi to va amsalet ke kheyli kaman?
vasat moteasefam hamin che begam akhe behet IQ

از امشب،شبی ده دقیقه - یه ربع، تمرین انشاء نوشتن کن.....speaking ت هم ضعیفه گویا!چون هر چی پیامتو میخونم نمی فهمم چی می خواد بگه!

جهانبخش دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

از نوشته ات معلومه از اونایی هستی که خیلی ادعات میشه و هیچی هم سرت نمیشه! واقعاً چی توی کله ی شما به جای مغز گذاشتن؟ آدم پر مدعا تو خودت تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای جمهوری منفور ! اسلامی مغز شویی شدی! از نگاهت به امریکا و دولتمرداش و تلویزیونش کاملاً این موضوع روشنه! یه عمر توی سرتون کوبیدن که آمریکا( جهانخوار!) قصدش تاراج و چپاول مملکت شماست! بله.. اخوند به همین راحتی با وجود ادم هایی مثل تو داره واسه خودش سواری میکنه ! ادم هایی که بدون اینکه چیزی بدونن فقط حرف میزنن! تو اگه یک ذره جرج بوش رو میشناختی این خرعبلات را راجبش نمی نوشتی ! .. آن کس که نداند و نداند که نداند *** در جهل مرکب تا ابدالدهر بماند

کیانا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

چرندیات محضت را خوندم متاسفم و با نظریات دوستان موافق، جدی می خوای اظهاروجود بکنی باید این لاطلائلات مشنگ را بگویی تو حتمن خودت جیره خوار رژیمی مثل تمام کشورهایی که دارن از خون ما تغذیه می کنن. حتا جک هم نبود کمی بخندیم از نوع بی مزه اش هم ابلهانه مضحک و ... فکر می کنم در خلاع! به این نتیجه رسیدی بچه تازه به دوران رسیده ی انقلاب کاش تو جنگ بودی مثل ما تا شاید!!!! درک می کردی یعنی چه که 6 سال این رژیم بنا به میل کثیفش جنایاتش را طول داد تا از آن ور غارت کنند مملکت را لطفن برو کمی تاریخ بخون زجر هم که نمی کشی چون شکمت زیادی سیره معلومه... هه هه هه خوشمون اومد از نظریاتت ای ول بابا

age zani damaghet az chadoret zade biroon age mardi rishet 70 me سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

boro gom sho ashghal ba in charandiatet .az jibe kodom akhond noon mikhori ???????????????????
moteasefam baraye to va amsale tooo

سامان شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

من باهات موافقم! اینا تا جایی که خودشونو میخوان دوستانه من من وشما رو نمیخوان.من فکر کنم دوستان متن روکامل و از روی حوصله نخوندن این خانمم از کسی اینجا طرفداری نکرده که همه بهش پریدین عزیزم متن و درست بخون نظر بده. مهدی جهانبخش کیانا جان و اقا یا خانمی که اسمتونو ندادین از شما من معذرت میخوام از شما هم که وقت برای من و دوستانم گذاشتین این متنو تهیه کردین سپاسگذارم. من شیخم نیستم سامانم

امیر جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ

حرف مفت نزن
بهتر بری آخوندهای عزیزیت صیغه ات کنند.دستمال کش آخوند
جاوید آزادی

فیلترینگ دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام .از اینکه خواستی خودت رو بی طرف نشون بدی ولی نتونستی متاسفم.ولی تا حالا با خودت فکر کردی چه مغز ها و نیرو هایی از سی سال پیش تا کنون از ایران خارج شده اند.میدونستی معاون سوم گوگل ایرانی یا همچنین یاهو...و...پس اینکه بنویسی یه مشت آدم کم ظرفیت و...سخت در اشتباهی.یه نگاه بو دور و اطرافت بیانداز.

کامبیز پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

به نظر من معلوم نیست شما کدوم وری هستی ولی مال هر طرفی هستی چیزی حالیت نیست ننویس انقدر

نظرت اصلا مهم نیست برام.پس بهتره مزاحم نشی دیگه.چخه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد