یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

افتتاحیه

بعضی وقتها حس می کنم کله ام یک قوری شده است.لابد تنم هم یک سماور! سماور که جوش می آید یک مشت الفبا با پای خودشان می آیند توی قوری و دم می کشند....می جوشند....غلغل می کنند....کف می کنند و گاهی،سر می روند.

یک جوشانده ای، دم کرده ای،چیزی از کار در می آید آخرش.حروف را توی فنجان می ریزم و می گذارم روی پیشخوان این صفحه مجازی.حتما یکی پیدا می شود که گذرش به اینجا بیفتد و یکی از فنجانها را تا ته هورت بکشد.

برای افتتاحیه رسم است که روبان تیکه پاره می کنند....آدم دعوت می کنند...دست می زنند و برای هم گل و شیرینی می آورند.

من از طرف تمام آنهایی که دوستشان دارم و دوست داشتم در این افتتاحیه حضور داشته باشند،یک دقیقه سکوت می کنم و بعد از اینکه یادم افتاد سکوت کردن برای مراسم ترحیم است(و در ضمن،هیچ ربطی هم به فرهنگ ما ندارد)سه بار هورا می کشم و یک دقیقه ذوق می کنم!!

 

              

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
من ژورنالیست نیستم. ولی تو وبم داستان می نویسم. این نگاه ژورنالیستی رو که گفتی همیشه تجربه می کنم. گاهی فکر می کنم خیلی بده که پشت هر سوالم قسمتی از یه قصه اس... ولی وقتی قصه هامو می خونن مجبور میشم برم دنبال مطالب جدید آدمای جدید شخصیتای تازه...

سلام هم تجربه!
خوشحالم برای شروع یک دوستی.

icegirl! سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.icegirl9021.persianblog.com

تبریک می گم . به جمع وبلاگ نویس ها خوش امدی .
من این عکس رو قبلاً جایی ندیدم؟ ((؟))

چرا ! توی وبلاگ علیت...ببخشید منظورم علی ت بود!

میترا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام!
رفتم و برگشتم...!؟
بابت نوشته ی آغازینت باید بگم:
(مرحبا! به بازوان اندیشه ات...
مردم بالا دست چه صفایی دارند...)
۱۰۰۱ بار خوندم...
با اولین نگاه رفتم به کوچه باغ دکتر علی (شریعتی)...
که همیشه از کناره های خود سر ریز بود و در خود نمی گنجید...
نویسندگی! چه فراموش خانه ی خوبی!
بیشترین لبریز بودن ها و سراچه ی ذهن آماس گردیدن ها تقدیم تو باد...
کوچه باغت پر موسیقی باد!

حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رای چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد