یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

عجب!

از قدیم و ندیم رسم بر این بوده است که در آستانه بهار و نوشدن سال،ز کوی یار بیاید نسیم باد نوروزی. 

امروز برف می بارید. مثل شب های کریسمس فیلم ها که همیشه برفیست.

به گمانم امسال عمونوروز باید یک فکری به حال کفش هایش بکند....

من  جایش بودم، حالا که حراج بنتون هم تمام شده است، یک سر می رفتم سراغ بابانوئل،چند روزی کفش هایش را عاریه می گرفتم

نظرات 4 + ارسال نظر
آدم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://ayene313.blogfa.com/

سلام وبلاگ بسیار فوق العاده ای دارین طوریکه بعد از خوندن مطالبتون واقعا شگفت زده شدم!
من با افتخوار شما رو لینک میکنم اگر تمایل داشتین من رو لینک کنید.

؛دلتنگی آینه ها؛

سلام
وبلاگ من اونقدرها هم که می گی فوق العاده نیست دوست عزیز....فقط یه جور open notebook هست!همین...
تازه شما که منو لینک نکردی

faezeh یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

زین پس به جای واژه ی غریب و بی شرف و نا مانوس افتخار...می نویسیم افتخوار

آدم سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://ayene313.blogfa.com/

حالا ما یک اشتباهی کردیم فائزه خانم! بیخیال!

میبینم که هنوز میای از این ورا گذری....

آدم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://ayene313.blogfa.com/

میدونی چیه بعضی به قول شما وقتا آدما یه اشتباهاتی میکنن (یا بهتر بگم سوتی می دن) بعد دیگه نمیدونن چجوری ؛لینکش؛ کنن. البته این اتفاق تا حالا برا اتفاق نیفتاده من.
فائزه چون بهت افتخواررر می کننم
راستی ؛جمعتون کردم؛
یه مقدار مطلبم ازتون اقتبواس کردم با اجازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد