یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

...

ماه رمضان است. 

قرآن که می خوانیم باید بیشتر در ما اثر بگذارد.... 

باید آدم بشویم.... 

تو کار خوبی نکردی.البته این را هرگز به رویت نمی آورم . 

محض ریا می خواهم بشوم مصداق عینی « و اذا مرّو باللغو ِ مرّو کراما» یعنی آنهایی که چون به کار لغوی بر می خورند،بزرگوارانه از آن در میگذرند. 

تا به حال خیلی ها با من چنین رفتاری کرده اند،بزرگوارانه از خطایم درگذشته اند ولی دیدی من هنوز آدم نشدم؟ دیدی بالاخره توی این دنیای مجازی به رویت آوردم؟! 

تو برای من دعا کن من هم برای تو.

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

من هم هنوز آدم نشده ام.آیا درد بی درمانی ست ؟!

فائزه هسته پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

ها ا ا ا ا ا ا ا ....
این تو دقیقا یعنی که ؟

هااااااا
ای ی ی ی نکته اش همین بود.حتا از سلطنت فاطی که تیزهوشان رفته هم انتظار ندارم بفهمه این تو کیه....از تو که اصلا ناامیدم!
ولی درعوض بهت این اجازه را می دهم که به هر کسی دوست داری این اتیکت را بچسبانی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد