یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

بار دوم

صبح روز چهارشنبه،هواپیمایی به مقصد آمستردام از فرودگاه امام خمینی پرید و این دومین باری بود که من به بدرقه یک مسافر پرواز آمستردام می آمدم.فکر نمی کنم هیچ وقت،بازه زمانی این دو دفعه از یادم برود.....اصلا شاید به یک معیار مقایسه تبدیل بشود برای من.مثلا وقتی با خودم،دارم به خودم فکر می کنم؛به این نتیجه برسم که از آن باراول تا این بار دومی که مسافر ما سوار هواپیمای آمستردام شد،من خیلی بزرگتر شده ام هان....خیلی عاقلتر و خیلی خیلی منطقی تر....

یا مثلا شاید یک روز برای یکی از بچه ها یا نوه هایم تعریف کنم:"از آن بار دومی که مسافر ما به آمستردام پرید،من فهمیدم دنیا را همانجوری که هست می بینم؛نه همانطور که دلم می خواهد"

مهدی رفت.شاید برای همیشه.مادرش گریه کرد.من خوشحال بودم ولی.99 درصد به خاطر اینکه خودش خوشحال بود و اینکه سعادت و خوشبختی اش به این رفتن گره خورده بود؛ و 80 درصد به خاطر خاصیت ذاتی مهدی که ناخودآگاه یادآور حقیقت "دوری و دوستی" است!

حالا می توانم یک دو سال غبار و زنگار را دوباره از روی صندوقچه خاطراتم پاک کنم،نفس راحتی بکشم،و بستگی به زمان دارد که چه وقت،دوباره به خودم بگویم:"نه،انگار باز هم می شود مهدی را دوست داشت و برایش دلتنگ شد"!

پ.ن:اصلا هم به من ربطی ندارد که جمع 99% و 80%،چند می شود!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

نقره وند. شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ

آمستردام شهر خطرناکیه ... بار دومش خطرناک تر!

فعلا که اصفهان خطرناکتره انگار!

میترا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

از (( این پستتو نفهمیدم!؟)) که بگذریم؛ نوشته هات مثه یه لیوان آسمون خنکه!
به همین خنکی!
به همین آسمونی!
و به همین..
لیوانی ای!

میترا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

من هنوز هم یه شیرینی طلب دارم!
تا قیام قیامت هم شده میگم!
خود دانی.

یادمان هست!

!...icegirl سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

در آخرین روزهای بهار آزادی
جای مهدی بتول خالی....

نقره گرد. جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

شما رو هم با پست فرستادن آدیس آبابا؟؟!

Mrkh شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ق.ظ

زیاد غصه نخور!بزرگ میشی یادت میره!دنیا ۲روزه.وقت دلتنگ شدن و عشق و عاشقی و... کمه!
از قدیم گفتن:((هرکی خربزه میخوره پا لرزشم میشینه))
اشاره ای به بتول بود.

به قول نقره ای:۲متر سیم رابط بخر ربطش بدیم به پست(البت این <به پست>ش،به قول خودم بود!)

دنیا ۱ سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.donya1aramesh.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی اگه منو لینک کنی ممنون میشم . به من سر برن و منتظرم.

Mrkh سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

ای بابا پس چرا آپ نمیکنی وبلاگتو؟الان که دوباره برگشت!نکنه ((بار سوم))هم می خوای بنویسی!!!!!
اصلاْ هنوز زنده ای
هوووووووووووووووی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی!!!!!!

!...icegirl سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ

در اواسط روزای غر
جای مهدی بتول پر

:( غش غش)

محمدرضا کرمانشاه دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://pouya.hesabiri.com

دوست عزیز خانم داوری کیا سلام
امیدوارم که همیشه موفق باشید.
بنده و دوستانم در دو سال گذشته به همراه دانش آموزان منطقه شهرقدس مجله ی علمی پژوهشی مختصری را منتشر می کردیم که حدس میزنم از دیدنش خوشحال شوید. امیدوارم که نظ شما را درباره آن در وبلاگتان یا در سایت نشریه ببینیم.
pouya.hesabiri.com
موفق باشید

ّآدی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://arrabebeheshti.blogfa.com

سلام. خیلی حیفه اگه دیگه ننویسید. نوشته هاتون خیلی حس خوبی بهم میدن.

ملیحه سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.ksabz.net

سلام زهرااااااااااا
تو این روزها نوشته تو یه غم بزرگ داشت
سفرش بخیر
رفت ولی بار اول که نبود مادرش هم عادت می کنه
زهرا من سلمه محبوبه حدیث مامانم دلمون برات تنگ شد
خوبی خوشی
فسقلت خوبه
اکثر وقت ها می آم ولی می بینم چیزی ننوشتی
فکرمی کنم یادت رفته وبلاگی داری
ولی نه مثل اینکه هنوز هم یادت هست
اینجا همیشه حرفت هست

آلزایمرم خوب شد دیگه دوست من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد