یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

برای تو که خیلی ماهی

سال، نو می شود و تو ای آرزوی کهنه؛اسمت را گذاشتم روی ماهی عیدم

تویی که چند ماهی می شود در تُنگ تَنگِ دلشوره ام داری جان می دهی

و چشمانت که گمان می کنم به سبزه ها رفته باشد(بس که خیره مانده ای بهشان) دارد

 می پژمرد!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نقره ای پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ

اسم ماهی ات چیست؟

اون اسمه که پرسیدی ، بهت گفتم نیست!(حیف که بلاگ اسکای امکانات جل الخالق صورتک نداره تا اون صورتکی که داره دندوناشو نشون میده رو در ادامه برات بذارم!شاید هم اون صورتکی که بغض کرده رو.....)

سولماز سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

به به....به به!

خیلی ممنونم!

غزل چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

خب سلام! خوبی ؟
اینجوری رد پا می زارن تو وبلاگ مردم؟
من می دونستم که باید بیام اینجا بگم برنده شدی ! اما می خواستم باست سوپرایز باشه ! خودت بیای تو ویلاگم بخونی :)
خب حالا چی جایزه بدم؟ اگه اینجا خارجه بود می رفتم باست عروسک سرندیپیتی می خریدم! البته نمی دونم که اصلا دوست داری یا نه ! اما خب جایزه یک مسابقه کارتونی قاعدتا باید از همین چیزا باشه دیگه !
خب حالا من یه چیزی هم خریدم باست پستش باید بکنم؟ ! ;)
این رد پای خوبی بود؟
راستی ما همیشه می یایم اینجا رو بخونیم ها ! فقط به قول تو همون رد پا رو نمی زاریم ;)

من خودم هم دیر به دیر میام دیگه!از شما انتظاری نیست.
در مورد جایه هم باید بگم همین که تو مشق هاتو خوش خط بنویسی و دختر خوبی باشی واسه من کافیه!

نرگس چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ق.ظ http://manbahatdostam.blogfa.com/

مثل این سفره هاست که برای عروسها میبرند نوروز!

غزل جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

ببین جانم ! چیزمحال نخواه دیگه! من از اول دبستان بد خط بودم تاحالا دیگه هم کاریش نمی شه کرد :) لطفا یه چیز دیگه بخواه!
راستی می گم فروردین تمومم داره می شه ها می خوای یه چیزی بنویس اینجا از حال و هوای عید در بیاد

تمام سعی ام رو می کنم!
در ضمن،می خوای من به تو جایزه بدم؟از این کتاب تمرین خط های جیبی که جلدش زرده.حیف نیست کسی که اینقدر خوب می نویسه،خوش خط نباشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد