یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

یک فنجان حرف تازه دم

یادداشت های بی وقت

این اتحاد ملی ایول دارد!

گفتند امسال ، سال اتحاد ملی و انسجام اسلامیست.ایادی استکبار،خنده شان گرفت و جمعی از مردم نماهای همیشه در صحنه هم همراه آنها لبخند ژگوند کنج لبشان نشاندند و گفتند:برو بابا!اتحاد کیلویی چنده؟!!

باد،خبر را برد وبه گوشه قبای بعضی ها برخورد.گفتند:حالا نشانتان می دهیم اتحاد ملی کیلویی چند است!

طبق معمول،طی یک تصمیم محیرالعقول اعلام شد«بنزین یه باره از امشب سهمیه بندی می شود» و مردم،در طرفة العینی نشان دادند که بابا ایول به اتحاد....

هجوم مردم به صف های پمپ بنزین و نگرانی آنها از خالی ماندن گالن هایشان ثابت کرد که هنوز خیلی از مردم با هم متحدند.دیشب ثابت شد آقایونی که تازگی ها اوقات فراغتشان را در سولاریوم  سپری می کنند با آنهایی که خلاف سنگینشان،جدول حل کردن است؛خانمهایی که ناخنهای پایشان را مانیکور می کنند و بدون توجه به طرح مبارزه با بدحجابی و اخلالگران عمومی،سندل های رنگارنگ پایشان می کنند با آنها که حجاب برتر را انتخاب کرده اند؛پیرمردهای متعلق به عهد قلقلک میرزا با جوانان تحصیلکرده و مو سیخونکی امروزی که مصرف ژل سرشان از مصرف بنزین هم بی رویه تر است و خیلی های دیگر با خیلی های دیگر ؛هنوز متحدند.

دیشب چندین پمپ بنزین آتش گرفت....حتی مغازه  ها و اموال مردم...اما خبرگزاری ها به اشاره ای بسنده کردند و بس.حالا امشب،معاون وزیر نفت کت و شلوار پلوخوری اش را پوشیده،دکمه یقه اش را تا خرخره بسته و آمده جلوی دوربین گفتگوی خبری،دارد لبخند تحویل ملت می دهد که «...آهای مردم،نگران نباشید...ممکن است ما دوباره فردا یک تصمیم دیگر برای مملکت بگیریم..اووووه!حالا کو تا چند شبه دیگه؟کی زنده ست و کی مرده تا فردا» واز آنجا که دیگر سکوت،علامت رضا نیست  با کمال پررویی ،خبر مربوط به زمان شروع سهمیه بندی(اول مرداد) که در رسانه ها منتشر شد را دارد تکذیب میکند«....نه!! ما مسئولان وزارت نفت کی این حرف را زدیم!!!!» تازه آقای حداد عادل نیز به اتفاق نمایندگان مجلس که از صدقه سر همین مردم به این پست و مقام رسیده اند،مراتب تشکر و قدردانی خویش را از دولت ابراز داشته اند.

من با سهمیه بندی مشکلی ندارم.

نه....مشکل من با عواقب آن در کشورمان است.کشوری که شبیه هیچ کشور دیگری نیست!

متاسفم برای حرفهایی که دارد از دلم،سر می رود و متاسفم به خاطر مرض خودسانسوری که امانم را بریده است.

نتیجه اخلاقی:هنوز معلوم نیست  اتحاد ملی کیلویی چند است....چه توقعات بی جایی دارید شما از آدم!یک سیب هزارتا چرخ می خورد تا زمین بیاید...بگذارید ببینم فردا از دنده راست بلند می شوم یا چپ!

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد